EMMAELISABETH

Ohana means family. Family means nobody gets left behind, or forgotten!

Tjenare mannen!

Kategori: Allmänt

Hann inte blogga igår för jag åkte tidigt och kom hem sent. Igår kom farfar vid halv 10 tiden och då åkte vi till gesebol. När vi kom dit gick vi till farfars bror och fika där. Sen gick vi hem till farfar och då åkte vi och bada i stockasjön. Dumt av mig att bada för de va svin kalt. Sen vid halv 2 kom pappa och hämta mig åå då va de snabba ryck ner i duchen och ta på sig åå sen åkte vi till farmor. Hon vill bjuda oss på ängamat (soppa) och så spela vi kubb. Jätte kul och mitt lag vann! Idag kommer inte hända så mycket, tror jag ska umgås med min anndra halva. Blir nog almänt chill med film åå mys. 
Nu vill jag be er om en tjänst också. Vi svenska Directioners har gjort så att One Direction är nominerad för bästa utlänska låt och behöver alla röster dom kan få. Lägger ut låten för er som inte hört den och länken. Tar max 3min! Tack alla som röstar! Puss!<3
 
Här är länken! In och rösta nu!!!
Btw, dom har över 200 000 000 visningar på YT!!!!!!!!!!!! GRYMT BRA JU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: