EMMAELISABETH

Ohana means family. Family means nobody gets left behind, or forgotten!

Hellu!<3

Kategori: Allmänt

Hej alla underbara! Besöksrekord x100000 asså!!! Tack så sjukt mycke! 
De här med frågestunden, fortsätt med alla frågor för de är jätte kul och alla frågor är välkomna! Hoppas kunna göra en video imån med Roy där vi svarar på alla frågor. 
 
Nu till vad jag gjort idag. Har köpt nya gardiner till mitt rum och en ny lampa. Har även flyttat runt alla 1D posters och tagit ner fula bilder på mig. Bosse är här också! Puss på er!<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag har oxå slått besöks rekord med ca 100 läsare det är sjukt. Men jag tror det är för att Linnea hade 500 sidvisningar och så länkade hon våra bloggar! Hahah gööööööttttt!! Puuuusss! :*:*:*

    2012-08-17 | 23:06:09
    Bloggadress: http://elinangelica.webblogg.se

Kommentera inlägget här: