EMMAELISABETH

Ohana means family. Family means nobody gets left behind, or forgotten!

One Direction!

Kategori: Allmänt

Känner för att skriva om mitt liv! Mitt kretsar mest runt 5 helt sjukt snygga, sjön sjungande och roligaste killarna som vandrar på denna jord! Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson och Zayn Malik! One Direction!!!
Asså, egentligen kan jag inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dom men jag ska berätta om: Hur jag fick höra om dom och hur hela mitt liv har förändrats efter att jag börja följa dom!
 
De va kanske 2-3 veckor innan jag fyller år (25 November) och vi satt på en matte lekton. Helt sjukt att jag kommer ihåg de som om de va igår asså!
Roy sa till mig: Emma! Har du hört dom här eller? 
Jag: Vilka?
Elin: One Direction heter dom.
Jag: Aha, nej. 
Elin: Lyssna här då!
Låten Togslut och jag tittar på Elin som om hon är helt väck i huvet och säger: Va är de för skit du lyssnar på egentligen? 
Elin: Emma, de är inte skit! Dom är ju jätte bra ju!
Jag: Nej, Nej och NEJ! Stäng av skiten!
De va typ sista lektionen och jag åkte hem och nynna på den jävla låten hela kvällen! Elin sjöng på samma låt hela dagen där på också. När jag kom hem den dag tänkte jag: Jag måste bara höra den igen asså! Jag skicka ett sms till Elin samma kväll: 
"Hej! Va heter dom killarna som du visa mig igår?"
"Dom heter One Direction men kallas också för 1D"
Sen va jag fast... De gick inte att slut hur mycket jag än ville!
Jag skaffa Twitter och börja följa dom där, jag gilla också massa sidor med Ond Direction på Facebook också. Sen skicka Elin en bild till mig
Här kan du lära dig namnen. Hahahahaha, snyggaste bilden ever på dom! Söt iaf!
Nu är jag fast och kan inte sluta lyssna på dom!
Dom betyder såååå mycke för mig. Jag kanske inte har varit med från början men jag älskar dom lika mycket för de! Kommer antagligen aldrig träffa dom men kommer alltid att vara deras fan vad som än händer! Once a Directioner, always a Directioner! #1DFamily Är så himla glad för alla nya vänner jag har fått som jag aldrig skulle få för mig att ens prata med. Tack killar för allt ni gjort och jag är så stolt över att säga att dom är mina före bilder! Dom gick från inget till allt! Dom har gjort att jag aldrig slutar drömma! Kan dom, aa då kan fan i mig jag också!
Tack för mig och super kul att du läste heeeela texten! Fortsätt gärna att följa mitt lilla liv här på min blogg! Puss!<3
 

Kommentarer

  • ROY! säger:

    UNDERBARA KILLAAAAAAAAR!!!! ONE DIRECTION INFECTION!!! LOVEEEEE!!!!!!!!! :DDDDDDDD <33333

    2012-08-27 | 19:37:29
    Bloggadress: http://elinangelica.webblogg.se

Kommentera inlägget här: